הכל על פנסיונים לגורי כלבים

תוכן עניינים
יוגב עופר – מנהל חווית הכלבים
הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

במידה ותרצו לקבל ייעוץ אישי בנושא "הכל על פנסיונים לגורי כלבים"

גורים, עם האנרגיה הבלתי מוגבלת והאופי הסקרן שלהם, דורשים טיפול מקיף, כולל פעילות גופנית סדירה, משחקים, גירויים, אילוף נכון ושפע של חיבה. כאשר מחויבויות נסיעה או עבודה מאלצים אתכם להשאיר את גור הכלבים שלכם מאחור, עליכם למצוא עבורו סידור מתאים בהיעדרכם.

פנסיונים לכלבים מציעים סביבה מטפחת ובטוחה לגורים, המותאמת לצרכים הייחודיים שלהם. מאוישים על ידי אנשי מקצוע המתמחים בטיפול בכלבים ובגורים בפרט, פנסיונים אלה מצוידים לספק לא רק את צרכיו הבסיסיים של הגור שלכם, אלא גם את תשומת הלב והטיפול המיוחד לו הם זקוקים. עם המומחיות שלהם בטיפול בדרישות המובהקות של כלבים צעירים, מתקנים אלו מבטיחים שהגור שלכם יקבל את האהבה, הטיפול ותשומת הלב הדרושים לו.

פנסיון לגורים

היתרונות של פנסיון כלבים עבור גורים

השארת הגור שלכם בפנסיון כלבים בזמן שאתם בנסיעה או טיול מציעה שפע של יתרונות, הן עבור כלבכם הצעיר והן עבור כלבים בכל הגילאים:

סוציאליזציה (חיברות)

עבור גורים, פנסיון כלבים מספק הזדמנות פז לסוציאליזציה, ומאפשרת להם ליצור אינטראקציה עם גורים וכלבים אחרים בסביבה בטוחה ומבוקרת. חשיפה חברתית מוקדמת זו היא קריטית להתפתחות ההתנהגותית שלהם, ועוזרת להם להפוך לכלבים בוגרים מותאמים היטב ובטוחים בעצמם. 

טיפולים פרטניים

בנוסף, גורים מקבלים תשומת לב וטיפול פרטניים, תוך הבטחת הצרכים ההתפתחותיים הספציפיים שלהם – כגון אילוף, האכלה סדירה ופעילות גופנית – מתקיימים באופן עקבי. לכלבים באופן כללי, פנסיון לכלבים מציע סביבה מגרה אך בטוחה שבה הם יכולים ליהנות מחיברות, לעסוק בפעילות גופנית ולשמור על שגרת היום שלהם, דבר החיוני לרווחתם. 

צוות מקצועי

הצוות המקצועי במתקנים אלו מיומן להתמודד עם מגוון טמפרמנטים ודרישות בריאותיות של כלבים וגרוי כלבים, מה שמבטיח שקט נפשי לבעלים שחיות המחמד האהובות שלהם נמצאות בידיים טובות. השילוב הזה של טיפול פיזי, תמיכה רגשית וגירוי נפשי מבטיח שגם גורים וגם כלבים בוגרים לא רק יישארו בטוחים ובריאים בהיעדרכם, אלא גם ייהנו מהזמן שלהם בפנסיון הכלבים, מה שהופך אותו לחוויה מועילה לכולם.

פנסיון לגורים

חווית הכלבים – הפנסיון המושלם עבור הגור שלכם!

פנסיון חווית הכלבים, השוכן בין מטעים שופעים ושדות ירוקים ליד נחל אלכסנדר הציורי, מציע טיפול מפנק וחינוכי שאין שני לו עבור הגור שלכם. במתקן הפנסיון שלנו כלבים צעירים, מבוגרים וגורים יכולים לשגשג בסביבה מטפחת ומגרה! תנו לנו לספר לכם קצת על חווית הפנסיון שלנו:

  • סביבה טבעית ושלווה – המיקום המעולה שלנו מציע טיולים יומיים דרך פרדסים ולאורך נחל אלכסנדר, מה שמבטיח שהגור שלכם ייהנה מהיופי של הטבע תוך כדי פעילות גופנית חיונית ויחד עם מגוון גירויים.
  • אירוח מרווח ונוח – הפנסיון שלנו מתהדר בחדרי שינה גדולים בשטח של 50 מ"ר באזור פנימי נעים. כל חדר כולל יציאה לחצר פרטית רחבת ידיים, המעניקה לגור או לכלב הבוגר שלכם את החופש לבחור בין מנוחה בפנים או משחק בחוץ.
  • אפשרויות דיור גמישות – אנו מארחים עד חמישה כלבים בכל תא אם הם חברותיים, מה שמבטיח סוציאליזציה ואינטראקציה נאותים עבור הגור שלכם. עבור אלה המעדיפים להיות לבד, יש לנו תאים אישיים זמינים, המבטיחים פרטיות נוחות לכל כלב.
  • טיפול והשגחה מקצועיים – הצוות המסור שלנו, המורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה בטיפול בכלבים, נוכח לאורך כל היום. המטפלים והמאלפים שלנו מתמקדים ברווחתו של הגור שלכם, בטיולים קבועים, חללי מגורים נקיים, שגרת האכלה ועד לאינטראקציה האנושית האוהבת החיונית.
  • בריאות והיגיינה – אנו מציעים טיפול רפואי וטרינרי מקיף במידת הצורך. בנוסף, אנו מספקים שירותי מקלחות (לבקשת הבעלים) כדי להבטיח שהגור שלכם יחזור אליך נקי ומטופח לאחר הרפתקאותיו המשובבות בפנסיון שלנו.
  • שירות הסעות נוח – מתוך הבנת לוחות הזמנים העמוסים של לקוחותינו, אנו מציעים שירות הסעות לאיסוף והורדה של הגור שלכם עד הבית!
  • תקשורת מתמדת – שמרו על קשר עם הכלבלב שלכם והישארו מעודכנים באמצעות עדכונים שוטפים, כולל תמונות וסרטוני וידאו, על מנת שתוכלו להיות רגועים לחברכם הפרוותי במהלך שהותו.

בחוויית הכלבים, אנחנו לא רק דואגים לגור שלכם; אנו מספקים סביבה מעשירה, אכפתית ובטוחה שעונה על הצרכים ההתפתחותיים הספציפיים של כלבים וגורים בפרט, ומבטיחים שהם יחזרו אליכם מאושרים ובריאים יותר. 

חווית הכלבים היא אינה "עוד פנסיון"; זו חוויה מקיפה לצמיחתו ולאושרו של הגור שלכם!

פנסיון לגורים

בואו נכשכש!

כן, צריך לצלצל אלינו ולבצע הזמנה.
אנחנו רוצים לדעת לפני שאתם מגיעים ולהיות מוכנים עבורכם עם כל מה שדרוש.
– תא וחצר מסודרים ונקיים
– אם צריך תא לבד או עם כלבים נוספים
– לפנות עבורכם זמן, שנהיה זמינים עבורכם בזמן ההגעה לפנסיון

כן בהחלט. אנחנו לא גובים דמי הרשמה ובטח שלא דמי ביטול. החופשה התבטלה? לא נורא. אנחנו נחכה לכם בחופשה הבאה שלכם

הגעת הכלב לפנסיון תהיה לא מאוחר מהשעה 12:00 בצהריים.
אנחנו לגמרי מבינים שיש כאן קושי מצד הבעלים, אך המחשבה כאן היא על הכלב.
ככל שהכלב מגיע מוקדם יותר, כך יש לו יותר זמן להתאקלם, להכיר את הכלבים הנוספים, לצאת לטיולים, להכיר את הצוות וממש להיות חלק מסדר היום של המקום.

ניתן לאסוף את הכלב במסגרת שעות הקבלה.
לצפייה בשעות הפעילות לחץ כאן.

השהות בפנסיון כוללת מזון איכותי, טיולים יומיים לפרדסים ולנחל אלכסנדר, טיפול רפואי וטרינרי במידה וצריך, עדכונים שוטפים הכוללים תמונות וסרטונים של הכלב ואת אני הצוות המיומנים שלנו.

במקרה של מזון מיוחד, אנחנו מבקשים מכם הבעלים להביא את המזון מהבית.
יחד עם זאת, נבקש מכם להיות מאוד מדוייקים ולעדכן אותנו בכמות המזון הנדרשת בכל ארוחה.

כן בהחלט, אנחנו מקבלים גם כלבים שנוטלים תרופות באופן קבוע.
במקרה שכזה, נבקש מכם לספק את התרופות הדרושות ולוודא שיש מספיק עבור כל תקופת השהות של הכלב, ואפילו קצת אקסטרה למקרה שתחליטו להאריך את החופשה.
בנוסף נבקש מכם פירוט מדוייק של מתן התרופות, ובאיזו דרך לתת אותם לכלבם.

במקרה של פציעה אנחנו ראשית מעדכנים אתכם הבעלים.
מעדכנים אתכם על הפציעה ועל איך לדעתנו היא נגרמה.
בשיחה אתכם נעדכן אתכם שאנחנו לוקחים את הכלב לוטרינר שלנו על מנת לקבל טיפול רפואי.
במקרה של פציעה בזמן השהות, עלות הטיפול הרפואי יחול עלינו ולא נבקש מכם תשלום נוסף עבורו.

ראשית, על כל הכלבים חובה להיות מטופלים כנגד קרציות ופרעושים.
לאחר שאנחנו מוודאים את זה, יש גם את החלק שלנו בנושא.מידי תקופה אנחנו גוזמים את העשבייה מסביב לפנסיון, מנקים ומרססים נגד קרציות, פרעושים, מעופפים ושאר מזיקים.
רק בעזרת כלבים מטופלים מהצד שלכם והעבודה מהצד שלנו, נוכל לשמור על המקום נקי מקרציות, פרעושים ושאר מזיקים.

במידה והכלב אוכל מזון מיוחד, אז צריך לדאוג למזון מהבית.
מעבר לזה, חובה לשלוח לנו במייל או להביא פנקס חיסונים אשר מוכיח כי לכלב יש את כל החיסונים בתוקף.
יחד עם זאת, חובה להציג לנו שהכלב מטופל כנגד פרעושים וקרציות.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות חווית הכלבים
אנו נותנים שירות מקיף בתחום הכלבנות ומציעים פנסיון מפנק, אילוף בתנאי פנסיון, אילוף פרטני, סדנאות לקהל הרחב
וקורס להכשרת מאלפי כלבים.
במהלך שנות פעילותנו רכשנו המון ידע ומוניטין, אשר מוכיחים שוב ושוב את הניסיון המעשי הרב שיש למקום אשר מביא את לקוחותינו להצלחה.

חוויית הכלבים מורכבת מאנשי הצוות המובילים בתחום הכלבנות בישראל, אשר נמצאים במקום מסביב לשעון, ונותנים מענה לכלבים רבים ובעליהם. 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר

אנחנו נמצאים כאן:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן יוגב.. איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן