כלבים מאולפים לאימוץ

מחפשים בן לוויה פרוותי לצרף למשפחה שלכם? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! כלבים מאולפים לאימוץ! לאלו מאיתנו שלא בטוחים אם הם מסוגלים להקדיש את הזמן והאנרגיה באילוף. כלב מאומן ומאולף הופך את הטיפול בו לפשוט וקל יותר. לא רק שהוא יגיע עם טריקים בשרוול (או יותר נכון - על הכפה), כלב מאולף הוא בדרך כלל מאופק יותר, רגיש יותר לבעליו ומוכן לקשר משמעותי עם בני אדם, שבו שני הצדדים מבינים את הצרכים זה של זה.  המשיכו לקרוא כדי לגלות עוד על ההזדמנות המרגשת הזו שמחכה לכם בחווית הכלבים!
תוכן עניינים
יוגב עופר – מנהל חווית הכלבים
הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

במידה ותרצו לקבל ייעוץ אישי בנושא "כלבים מאולפים לאימוץ"

קצת עלינו

כלבים מאולפים לאימוץ זו "המצאה" שלנו. אנו בחווית הכלבים חיים ונושמים כלבים. לכן, במסגרת פרויקט מיוחד, התחלנו לעבוד על הצלת כלבים מהסגר, ממקלטים מקומיים מהרחוב וכדומה, ויחד עם יחס חם ואוהב ולצד טיפול רפואי, אנחנו מאלפים את הכלבים הללו באופן מקצועי (ובחינם), ואז מציעים אותם לאימוץ ככלבים מאולפים לאימוץ.

בארגון שלנו, אנו מאמינים שלכל כלב מגיע בית אוהב. מצד שני, אנחנו מכירים בעובדה שאימוץ כלב דורש עבודה, זמן, מאמץ והשקעה מצד המשפחה המאמצת, ולכן לא כל משפחה יכולה לשאת עליה את הנטל הזה. זו בדיוק הסיבה שהקמנו את הפרויקט – כדי לשפר את סיכויי האימוץ של כלבים מצד אחד, ועל מנת להקל על משפחות שרוצות להכניס אליהן חבר פרוותי חדש. 

זה אומר שאתם לא צריכים לדאוג שהכלב יעשה צרכים בבית, יאכל את הספה או את הוילון או ינבח בכל פעם שעוברת מכונית על יד הבית (כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל). במקום זאת, תוכלו לצפות לכלב רגוע, מאופק, קשוב, וכזה שיודע ומבין פקודות בסיס ברמה טובה בהחלט. אימוץ של כלב מאולף עשוי גם להקל עליכם בהמשך במידה ותרצו ללמד אותו פקודות נוספות, בדיוק מהסיבה שהכלב כבר למד ללמוד, ולמד שזה משהו נעים, חיובי וכיפי. צוות המאלפים המקצועי שלנו והסטודנטים של הרמוניה – בית הספר להכשרת כלבנים, עובדים קשה כדי לוודא שכל כלב שהצלנו מוכן לעבור למשפחה מאמצת באופן החלק ככל האפשר – הן עבור המשפחה והן עבור הכלב. 

היתרונות של אימוץ כלב מאולף

כלבים מאולפים לאימוץ או כלב מאולף שמועד לאימוץ, עשוי להועיל מאוד למשפחות שמעוניינות לקבל אליהן כלב, אך חוששות מתהליך ההסתגלות הראשוני של החבר הפרוותי למשפחתם. כלבים מאולפים הם כלבים רגועים יותר, כאלו שיודעים מה מצופה ואיך מצופה מהם להתנהג ולכן, בנוסף לאהבה ללא תנאי שמגיעה עם כל כלב, כלב מאולף עשוי גם להקל על מתח של בני הבית ולספק יתרונות פסיכולוגיים כמו הגברת רגשות חיוביים ושיפור הערכה עצמית. בסופו של דבר, אימוץ כלב מאולף הוא דרך מצוינת להכניס שמחה לביתכם תוך מתן כל היתרונות הנלווים לחיית מחמד ומבלי לחשוש מהתנהגויות שאנחנו לא רוצים מהכלב שלנו. 

התנהגות נפוצה של כלבים מאולפים

רבים עשויים להניח שכלבים מאולפים לאימוץ הם פשוט כלבים שאומנו בעשיית צרכים מחוץ לבית ותו לא, אבל זה ממש לא המקרה. בנוסף לשליטה בצרכים, הכלבים המאולפים ידעו את הפקודות הבסיסיות שאנחנו נלמד אותם, שהם: שב, ארצה, רגלי, אליי, למקום, הישאר, הליכה עם רצועה רפויה, איך מקבלים אנשים זרים ברחוב, ואיך אומרים יפה שלום לאורחים חדשים שמגיעים אלינו הביתה. 

הכלבים ממש עוברים קבוצת אילוף, כולם יחד עם המאלפים שלהם.

השירות הוא ממש כמו אילוף כלבים בפנסיון, משולב כמה כלבים ומאלפים יחד, מה שהופך את זה לקבוצתי.

בנוסף, לכלבים מאולפים רבים יש הבנה מה צפוי מבחינת התנהגות מקובלת, בכל הקשור למשחק עם כלבים אחרים או אינטראקציה עם בני אדם זרים שאינם מכירים. 

יתר על כן, לעיתים, כחלק מתהליך האילוף, כלבים ילמדו להגיב לצלילים או למילים מסוימות שיכולות לשמש כפקודות בזמן שהם נמצאים בסביבה לא מוכרת. האפשרויות הן כמעט אינסופיות, והן עשויות לספק לבעלים העתידיים והמאמצים הפוטנציאלים, כלב חבר ובן לוויה בעל הבנה מסוימת של מה מצפים ממנו מבחינת רוגע, התנהגות כללית ומבחינת אינטראקציה נכונה עם כלבים ובני אדם שאינו מכיר. 

טיפים לאימוץ מוצלח של כלבים

אימוץ כלב והכנסתו לבית ולמשפחה הן חוויות מדהימות. עם זאת, זה עלול גם להיות תהליך מורט עצבים. לכן, הנה הטיפים של חווית הכלבים לאימוץ מוצלח: 

  • ראשית, קחו את הזמן כדי להעריך איזה גזע של כלב אתם מסוגלים לאמץ – זה כולל התחשבות בגודל, גיל וגזע. זה יעזור להתאים לך את הכלב המושלם לאורח החיים שלך. 

  • הכינו את ביתכם עבור הכלב החדש והעניקו לו סביבה נוחה על ידי רכישת ציוד הכרחי, כגון מזון מתאים לגזע וגיל הכלב, פינת רביצה או כלוב אילוף מתאים לשעת תנומה וצעצועי לעיסה בטוחים לגורים בכל הגילאים והגדלים. כמו כן, כדאי שתצטיידו ברצועה לטיולים, קערות לאכילה ולשתיה, ועוד כל פריט אחר שעשוי לגרום לכלבכם להרגיש בבית.

  • שלבו את כל המשפחה בתהליך בחירת הכלב המתאים למשפחתך; החלטתם לאמץ כלב? מעולה! חיוני לזכור את כולם בעת קבלת ההחלטה – אנשים וחיות מחמד כאחד! ודאו שלכל אחד מבני הבית שלכם יש חלק בבחירת הכלב שיתאים הכי טוב לחייכם

  • שימו לב – לכלבים מסוימים עשוי לקחת זמן רב יותר להסתגל לסביבה החדשה שלהם, אז היו סבלניים איתם במהלך תקופת המעבר הזו. חשוב לזכור שהכנסת כלב לביתכם היא לא רק מאתגרת עבורכם אלא גם עבורו. לכלבים עשוי לקחת קצת זמן להתרגל למרחב החדש שלהם; זה עשוי להשתנות בהתאם לאישיותו של כל כלב ולרמת המיומנות והאילוף שלו. אם כלבכם נראה המום מעט מכל השינויים בשבועות הראשונים לאימוץ, חשוב לא להיות מתוסכלים ולגלות כלפיהם הבנה.

בנוסף, למי שימצא התאמה ויוכלו לאמץ כלב, אנחנו מאפשרים להגיע לשיעורי אילוף אישיים, וללמוד להכיר את הכלב שלהם ולעבוד איתו, כל עוד הוא בתהליך האילוף אצלנו. 

כך, אנחנו ואתם מוודאים, שההתאמה בניכם היא הכי טובה, והכניסה של הכלב לביתו החדש יחד עם הבעלים החדשים, תהיה מלווה בתחושות חיוביות, תחושות הצלחה, והבנה מלאה של צרכי הכלב החדש. 

לסיכום, כלבים מאולפים לאימוץ לגמרי מפחית את החשש המלווה סביב הכנסת חבר חדש למשפחה. אנו בחווית הכלבים משתדלים להפוך את התהליך הזה לפשוט ונטול מתח ככל האפשר, על ידי אילוף יסודי של כלבים הזקוקים לבית חם ואכפתי, והכנתם לחיים לצד בני אדם. מכיוון שכל כלב הוא שונה, שקול את הצרכים של המשפחה שלך כדי לבחור את אחד המתאים ביותר עבורך. 

אנו אסירי תודה לכל מי ששוקל לעזור לכלב למצוא בית – ותודה על ההתעניינות!

כלבים מאולפים לאימוץ

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות חווית הכלבים
אנו נותנים שירות מקיף בתחום הכלבנות ומציעים פנסיון מפנק, אילוף בתנאי פנסיון, אילוף פרטני, סדנאות לקהל הרחב
וקורס להכשרת מאלפי כלבים.
במהלך שנות פעילותנו רכשנו המון ידע ומוניטין, אשר מוכיחים שוב ושוב את הניסיון המעשי הרב שיש למקום אשר מביא את לקוחותינו להצלחה.

חוויית הכלבים מורכבת מאנשי הצוות המובילים בתחום הכלבנות בישראל, אשר נמצאים במקום מסביב לשעון, ונותנים מענה לכלבים רבים ובעליהם. 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
פנסיון לגורים
מידע מקצועי

הכל על פנסיונים לגורי כלבים

גורים, עם האנרגיה הבלתי מוגבלת והאופי הסקרן שלהם, דורשים טיפול מקיף, כולל פעילות גופנית סדירה, משחקים, גירויים, אילוף נכון ושפע של חיבה. כאשר מחויבויות נסיעה

לכתבה המלאה >>

אנחנו נמצאים כאן:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן יוגב.. איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן