פנסיון לכלבים באזור נתניה

בחווית הכלבים אנו חיים ונושמים כלבים. לכן, בפנסיון הכלבים שלנו, הטיפול בחיית המחמד שלכם הוא מעל הכל. מקומות הלינה שלנו מעוצבים תוך מחשבה על הנוחות המרבית, ומספקים לכלבים סביבה ביתית חמה ללא קשר לאורך השהות שלהם במתקן. מפנסיון יומי ועד פנסיון לטווח ארוך, אנו מבטיחים שכלבכם ייהנה מסביבה מטפחת ונטולת מתחים בזמן היעדרותכם.
תוכן עניינים
יוגב עופר – מנהל חווית הכלבים
הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

במידה ותרצו לקבל ייעוץ אישי בנושא "פנסיון לכלבים באזור נתניה"

יתרונות הפנסיון שלנו

  • טיפול מקצועי: מתקן הפנסיון שלנו מאויש על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שקודם כל אוהבים כלבים. ביכולתנו לספק טיפול מיוחד, כולל מתן תרופות, טיפול בצרכים תזונתיים וניהול כל בעיה התנהגותית שעלולה להתעורר.
  • סוציאליזציה: אנחנו נותנים לכלבים בפנסיון שלנו אפשרות לתקשר עם כלבים אחרים, וזה מקדם את המיומנויות החברתיות שלהם 🙂 זה מועיל במיוחד עבור כלבים שאינם מקבלים לעתים קרובות הזדמנויות לפגוש כלבים אחרים. יחד עם זאת, אם הכלב שלכם פחות מסתדר עם כלבים אחרים זה גם בסדר 🙂 
  • בטיחות: הפנסיון שלנו הוא מקום בטוח. המתחם מגודר והכלבים ישנים בתאים נוחים בלילה עם בקרה ופיקוח (התאים כמובן סגורים בלילה). יתרה מכך, הצוות מאומן לטפל במצבי חירום, ויש בסביבה וטרינר זמין לקבלת טיפול רפואי מיידי במידת הצורך.
  • שגרה ומבנה: הפנסיון שלנו שומר על לוח זמנים עקבי של האכלה, זמני משחק ומנוחה, אשר מסייעים לשמור על שגרת היומיום של הכלבים.
  • פעילות גופנית וגירוי: אצלנו בחווית הכלבים, לכלב שלכם תהיה שפע של פעילות גופנית וגירוי נפשי. הפנסיון שלנו מציע זמני משחק, טיולים מרעננים ומגוון פעילויות כדי לשמור על כלבים מעורבים ופעילים, מה שמועיל במיוחד עבור גזעים עתירי אנרגיה.
  • השקט הנפשי שלכם: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בפנסיון שלנו הוא השקט הנפשי שאנחנו מספקים לבעלי הכלבים שמתארחים אצלנו. הידיעה שהכלב שלכם נמצא בידיים טובות ואכפתיות בזמן שאתם לא נמצאים, יקל על כל דאגה ויוריד מכם לחץ רב.

שירותים נוספים שהמתקן מציע

אילוף כלבים פרטני וקבוצתי

אנו מאמינים בפוטנציאל של כל כלב. לכן, חווית הכלבים מציעה גם שירותי אילוף כלבים בתנאי פנסיון אשר נועדו לטפל בכל בעיה התנהגותית ולשפר את הקשר בין הכלב לבעליו. בנוסף, ישנם גם מפגשי אילוף קבוצתיים שבמסגרתם אנחנו מציעים לחיית המחמד שלכם הזדמנות להתרועע עם כלבים אחרים תוך כדי למידה – חוויה מהנה במיוחד ופוריה מאוד לכלבים ולבעלים.

להפוך את התשוקה למקצוע: קורס מאלף כלבים

לחובבי כלבים מושבעים, אשר מעוניינים להעמיק בהתנהגות ובאילוף כלבים, אנו מציעים לקחת חלק בקורס מאלפי כלבים שמועבר על ידי צוות ההדרכה המקצועי שלנו. ההכשרה שלנו פרקטית, והיא תצייד אתכם בכישורים ובידע הדרושים כדי לטפח התנהגות ולאלף כלבים באופן מקצועי.

אימוץ כלבים מאולפים

במסגרת פרויקט ייחודי שהקמנו, אנו מציעים אימוץ כלבים שעברו את הכשרת האילוף שלנו. כך למעשה, אנחנו מציעים לכם לאמץ כלבים מחונכים ומוכנים לבית חם. אנו גאים להיות חלק מהמסע המרגש של מאות משפחות באימוץ בן משפחה חדש לחיקם.

שלווה ובטיחות בין נופים עוצרי נשימה

שוכן בין נופים עוצרי נשימה, ורק כ-20 דקות נסיעה מתניה, מציעה חווית הכלבים מקלט שקט ובטוח לכלבים שלכם. בין אם הצורך שלכם הוא פנסיון יום, או אחד לטווח ארוך, אילוף כלבכם או אימוץ, אנו מזמינים אתכם אלינו, שם הרווחה והאושר של חיית המחמד שלכם הם בראש סדר העדיפויות שלנו.

פנסיון כלבים באזור נתניה

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות חווית הכלבים
אנו נותנים שירות מקיף בתחום הכלבנות ומציעים פנסיון מפנק, אילוף בתנאי פנסיון, אילוף פרטני, סדנאות לקהל הרחב
וקורס להכשרת מאלפי כלבים.
במהלך שנות פעילותנו רכשנו המון ידע ומוניטין, אשר מוכיחים שוב ושוב את הניסיון המעשי הרב שיש למקום אשר מביא את לקוחותינו להצלחה.

חוויית הכלבים מורכבת מאנשי הצוות המובילים בתחום הכלבנות בישראל, אשר נמצאים במקום מסביב לשעון, ונותנים מענה לכלבים רבים ובעליהם. 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
פנסיון לגורים
מידע מקצועי

הכל על פנסיונים לגורי כלבים

גורים, עם האנרגיה הבלתי מוגבלת והאופי הסקרן שלהם, דורשים טיפול מקיף, כולל פעילות גופנית סדירה, משחקים, גירויים, אילוף נכון ושפע של חיבה. כאשר מחויבויות נסיעה

לכתבה המלאה >>

אנחנו נמצאים כאן:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן יוגב.. איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן