פנסיון כלבים לטווח ארוך

תוכן עניינים
יוגב עופר – מנהל חווית הכלבים
הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

במידה ותרצו לקבל ייעוץ אישי בנושא "פנסיון כלבים לטווח ארוך"

פנסיון לכלבים הוא מתחם מאורגן ומנוהל המציע סביבה בטוחה ונוחה לשהות של כלבים בזמן שהבעלים שלהם צריכים להיעדר מהבית ולכן לא יכולים לשמור על הכלבים לתקופה מסויימת. אפשר לחלק את התקופה לשתיים: תקופה קצרה (של עד שבוע ימים) ותקופה ארוכה (של חודש ומעלה). כשזה קורה, הכלבים צריכים כמובן שמישהו ידאג להם ולצרכים שלהם, שזה בראש ובראשונה אוכל ומים וטיולים, אבל כמובן גם תנאים נוספים שהם בגדר חובה: יחס אוהב, שהות עם אנשים או כלבים אחרים (גם הכלבים לא אוהבים להיות בודדים 🙂 פעילות ומשחקים.

פנסיון כלבים לטווח ארוך

מה ההבדל בין פנסיון לטווח ארוך ופנסיון לטווח קצר?

פנסיון לכלבים לטווח ארוך ופנסיון כלבים לטווח קצר הם שני סוגים שונים של שירותים המוצעים על ידי פנסיון כלבים. ההבדלים העיקריים ביניהם מבוססים על משך השהות וסוג הטיפול הניתן.

פנסיון לכלבים לטווח קצר

פנסיון לכלבים לטווח קצר, או, פנסיון יום לכלבים מתייחס בדרך כלל לשהייה של החל מכמה שעות ועד מספר ימים מצומם. סוג זה של פנסיון נמצא בשימוש נפוץ על ידי בעלי חיות מחמד שצריכים לנסוע לתקופה קצרה או שאינם יכולים לקחת איתם את חיות המחמד שלהם לאירוע או למקום מסוים והם לא מצליחים להתארגן על "בייביסטר לכלבים". פנסיון לכלבים לטווח קצר מספק לכלבים סביבה בטוחה ונוחה, כמו גם את הטיפול ותשומת לב הנדרשים להם במהלך שהותם. השירותים המוצעים במהלך השהייה לטווח הקצר כוללים האכלה, פעילות גופנית, זמן משחק וכל תרופה או טיפול נדרשים.

פנסיון לכלבים לטווח ארוך

פנסיון לכלבים לטווח ארוך מיועד לכלבים שצריכים לשהות בפנסיון לתקופה ממושכת יותר, הנעה בדרך כלל בין חודש ועד שהות של חודשים ארוכים. סוג זה של פנסיון נמצא בשימוש נפוץ על ידי בעלי חיות מחמד הנוסעים לתקופה ממושכת, בתהליכי חיפוש דירה, תקופת מילואים או שחלילה נמצאים בבית חולים. פנסיון לכלבים לטווח ארוך מציע לכלבים סביבה בטוחה ונוחה, כמו גם את הטיפול ותשומת הלב הנדרשים להם במהלך שהותם. השירותים המוצעים במהלך השהייה לטווח ארוך כוללים האכלה, פעילות גופנית, זמן משחק וכל תרופה או טיפול נדרשים ממש כמו הטווח הקצר, אך בנוסף לזה – פנסיון לכלבים לטווח ארוך עשוי להציע גם שירותים נוספים כגון טיפוח, אילוף וטיפול וטרינרי.

בסך הכל, ההבדלים העיקריים בין פנסיון לכלבים לטווח קצר ולטווח ארוך הם משך השהייה והשירותים הנוספים שעשויים להיות מוצעים במהלך שהות ארוכת טווח. שני סוגי הפנסיון מספקים לכלבים סביבה בטוחה ונעימה, את הטיפול והתשומת לב הדרושים להם בזמן שהבעלים שלהם אינם. בבחירת פנסיון, חשוב לקחת בחשבון את משך השהות, השירותים הניתנים וכל דרישות מיוחדות שלכלבכם עשויות להיות על מנת להבטיח שיקבל את הטיפול הטוב ביותר במהלך שהותו.

פנסיון כלבים לטווח ארוך

מה צריך לעשות כדי להכין את הכלב לקראת שהות בפנסיון לטווח ארוך?

השארת כלבים בפנסיון לטווח ארוך יכולה להיות חוויה מלחיצה גם לכם וגם עבור כלבכם. עם זאת, עם הכנה מתאימה, תוכלו לעזור לכלב שלכם להרגיש בנוח יותר ולהפוך את המעבר לפנסיון לחלק יותר. להלן מספר טיפים כיצד להכין את הכלבים שלכם לשהייה בפנסיון לטווח ארוך:

  • הגיעו עם הכלב לביקורים מקדימים: לפני שאתם עוזבים את הכלב לשהייה ארוכת טווח, בקרו מראש בפנסיון. זה יעזור לכלב שלכם להכיר את הסביבה, לפגוש את הצוות וכך להרגיש איתם בנוח.
  • הציגו את הכלב שלכם לצוות הפנסיון: הציגו את כלבכם לאנשי הצוות שיטפלו בהם. זה יעזור לכלב שלכם להרגיש יותר בנוח ולבסס אמון עם הצוות עוד לפני הכניסה לפנסיון.
  • הביאו פריטים מוכרים מהבית: הביאו פריטים מוכרים כמו מיטת הכלב, צעצועים שלו או שמיכות עם ריח של בית. פריטים אלו יעזרו לכלב שלכם להרגיש יותר בנוח ופחות בחרדה.
  • וודאו שפנקס החיסונים שלו מעודכן וזמין: יש לוודא שאין לכלב פיגור בחיסונים ושהוא קיבל את כל הטיפולים הדרושים נגד פרעושים וקרציות.
  • ספקו לצוות צ'ק ליסט להוראות טיפול מפורטות במידת הצורך: אם יש משהו מיוחד שהצוות צריך לדעת על הכלב, אז כדאי שתספקו הוראות טיפול מפורטות לצוות הפנסיון, כולל מידע על לוח הזמנים של האכלת הכלב, דרישות התזונה שלו, צרכי הפעילות הגופנית וכל מצב רפואי או תרופה שעליהם ליטול באופן שוטף.
  • הראו לכלב שאתם מתרגשים ממתחם הפנסיון: כלבים יכולים לקלוט את רגשות הבעלים שלהם, לכן חשוב להישאר חיוביים ואופטימיים כאשר אתם מבקרים עם הכלב במתחם הפנסיון. זה יעזור לכלב שלכם להרגיש רגוע ונוח יותר כאשר תשאירו אותו שם.
  • אמרו שלום מהר: אמנם זה עשוי להיות מפתה להישאר עם הכלב שלכם זמן רב לפני היציאה, אבל חשוב להיפרד במהירות ובשלווה. זה יעזור לכלב שלכם להסתגל לשגרת הפנסיון מהר יותר.
  • כלב עייף הוא כלב מאושר: זכרו כי בפנסיון לכלבים, יש כלבים נוספים. בחלק גדול מהזמן הכלבים משחקים ונהנים מחברתם של כלבים אחרים. הם רצים, מתרוצצים, נובחים, והרבה יותר פעילים מאשר בבית. הכינו את עצמכם שכאשר אתם אוספים את כלבכם מהפנסיון ולאחר שהגעתם הביתה, הוא ישן לפחות שלושה ימים רצופים, ויחזיר לעצמו את האנרגיות.

למה לצפות בפגישה הראשונה עם הכלב לאחר שלא ראיתם אותו הרבה זמן?

כאשר תפגשו שוב את כלבכם לאחר זמן רב בנפרד, זו יכולה להיות חוויה רגשית ומרגשת גם לכם וגם לחבר הפרוותי שלכם. הנה כמה דברים שתוכלו לצפות להם בפגישה הראשונה עם כלבכם לאחר שלא ראיתם אותו במשך זמן רב:

  • התרגשות ואנרגיה: ככל הנראה הכלב שלכם יהיה נרגש מאוד ומלא אנרגיה כאשר הוא יראה אתכם לראשונה. הם עשויים לקפוץ למעלה, לכשכש בזנב ולנסות ללקק את פרצופכם. זה סימן שהכלב שלכם שמח לראות אתכם, התגעגע אליכם והרגיש בחסרונכם.
  • קוליות: הכלב שלכם עשוי להשמיע קולות כמו יבבות, נביחות או יללות כאשר הוא רואה אתכם. זהו סימן נוסף להתרגשות ואושר.
  • רחרוח: כלבים משתמשים בחוש הריח שלהם כדי לזהות כלבים אחרים, אנשים ודברים שהם מכירים. צפו מהכלב שלכם לרחרח אתכם ולנסות לחוש את הריח שלכם כשהם רואים אתכם לראשונה.
  • מגע פיזי: ייתכן שהכלב שלכם ירצה להתקרב אליכם ככל האפשר בימים הראשונים לאחר הפנסיון. הוא עשוי לנסות ולטפס על הברכיים שלכם או להתכרבל אתכם. מדובר בעוד סימן של חיבה ודרך עבור הכלב שלכם להרגיש קרוב אליכם.

ומה אם הכלב לא יהיה שמח לראות אתכם שוב?

במקרים מסוימים, כלבים עשויים להיות מהססים או זהירים כאשר הם רואים לראשונה את בעליהם לאחר זמן רב בנפרד. סביר להניח שזה יקרה בעיקר עם כלבים שעדיין לא הספיקו ליצור קשר עמוק עם הבעלים שלהם, ולכן הם לא יפגינו את אותה הרמה של התרגשות. אם אתם מדמיינים את היסטואציה הזו בגלל הרגשה של "ברוגז" מצד הכלב, אז שתדעו שזו לא תכונה שמייצגת כלבים בעליל (אם כבר, אז חתולים). כלבים אינם שומרים טינה כלל וכלל, והם יותר מכל דוגלים במשפט "אהבת חינם".

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לפנסיון כלבים לטווח ארוך? 

כתבו לנו בתגובות ונשמח לענות 🙂

פנסיון כלבים לטווח ארוך

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות חווית הכלבים
אנו נותנים שירות מקיף בתחום הכלבנות ומציעים פנסיון מפנק, אילוף בתנאי פנסיון, אילוף פרטני, סדנאות לקהל הרחב
וקורס להכשרת מאלפי כלבים.
במהלך שנות פעילותנו רכשנו המון ידע ומוניטין, אשר מוכיחים שוב ושוב את הניסיון המעשי הרב שיש למקום אשר מביא את לקוחותינו להצלחה.

חוויית הכלבים מורכבת מאנשי הצוות המובילים בתחום הכלבנות בישראל, אשר נמצאים במקום מסביב לשעון, ונותנים מענה לכלבים רבים ובעליהם. 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
פנסיון לגורים
מידע מקצועי

הכל על פנסיונים לגורי כלבים

גורים, עם האנרגיה הבלתי מוגבלת והאופי הסקרן שלהם, דורשים טיפול מקיף, כולל פעילות גופנית סדירה, משחקים, גירויים, אילוף נכון ושפע של חיבה. כאשר מחויבויות נסיעה

לכתבה המלאה >>

אנחנו נמצאים כאן:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן יוגב.. איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן